Saturday 6 December 2014

Stamping obsession, vol 3


As you may have noticed, I am still obsessively stamping and, to be quite hones, plan to buy some more plates (but, shhhh, don't tell my husband).
The picture above is currently my favourite stamping image, it's from MoyouLondon Pro04 collection, and the polish is Kiko 514 Pearly Golden Coffee. I've been using a lot of Kiko lately, and I love them. A friend of mine was in Italy
and bought them for me as an early bday gift. I'm planning on buying a few more (and again, shhhh, don't tell husband) because they have a very good formula, and so many pretty color, and I noticed the ones from Quick dry collection are good for stamping.

This is Kiko 385 Pastel Blue stamped with Kiko's Metallic Silver and still Pro04 plate.



The last design I'll show you is a gradient I did with Essie's Sole Mate (my favourite wine colour ever, and currently one of my favourite polishes) and Wet n Wild Black creme, and again stamped with MoyouLondon Pro04. The gold polish I stamped with is a mini no name bottle I picked up in a drugstore a while ago.

This,  I really love:


The top coat I used on this is Essie's Good to go, and it's really shiny and good. This mani survived 3 days of house cleaning, so I think it's worth it's price (which, in Croatia, is around $14).
I love this design so much I think I'll do something similar for holidays, because I don't really like red and green, and I think purple and gold are great holiday colours. :)


Till next time,

xoxo


Hrvatski:

Da, još uvijek sam opsjednuta stampingom, i da vam budem iskrena, planiram kupiti još pločica čim budem mogla.

Na prve dvije fotke su Kiko lakovi, dobila sam ih nekoliko od frendice ako rani poklon za rođendan, i stvarno su odlični, dobra formula i prekrasne boje, pa mislim da ću uskoro kupiti još nekoliko. Na žalost, nema ih u Hrvatskoj, ali dostupni su u njihovom web shopu (http://hr.kikocosmetics.eu/). Na prvoj fotki je Kiko 514 Pearly Golden Coffee, a na drugoj Kiko 385 Pastel Blue. Srebrni lak na drugoj fotki je Kiko Metallic Silver.
Na svim fotkama sam koristila stamping pločicu MoyouLondon Pro04.

Zadnje dvije fotke je gradient koji sam radila sa Essie Sole Mate i Wet N Wild Black creme, a zlatni lak je neki no name mini kojeg sam kupila u ljekarni. Mislim da ću nešto slično napraviti i za blagdane, jer ne volim baš crvenu i zelenu, ljubičasta i zlatna meni su baš prigodne boje za blagdane.

Ovu manikuru sam imala 3 dana, i preživjela je podosta pranja i čišćenja kuće. Mislim da je to zbog novog nadlaka, Essie Good to go, odličan je. Malo je skup (kupila sam ga u DM-u uz 25% popusta) ali, po mom mišljenju, vrijedan svake kune.

Do sljedećeg puta,

xoxo

No comments:

Post a Comment