Friday 26 December 2014

It's giveaway time! :)

Hello, people!
First of all, Merry Christmas to everyone that celebrates!
Second, it's giveaway time!
I've reached 100 followers on Instagram, and getting close on reaching 100 likes on Facebook, so I've decided to do a little giveaway and say thank you. :)
The prize?
MoyouLondon stamping plate of your choosing, and their regular stamper!
All you have to do is fill out the required things in a Rafflecopter widget below, and that's it :)
The rules are simple: you have to be at least 16, fill in the required fields in the widget, and make sure you do so by January 2nd, 12 AM GMT+1 time (the time zone in Zagreb, Croatia). The giveaway is open internationally, giveaway accounts will be disqualified, and my friends can enter, because they were the ones liking my FB page first! :)
Good luck! :)


Pozdrav svima!
Kao prvo, sretan Božić svima koji slave!
Kao drugo, vrijeme je za darivanje!
Dosegla sam 100 pratitelja na Instagramu, i blizu sam 100. lajku na Facebooku, pa sam odlučila organizirati darivanje da vam kažem hvala. :)
Nagrada?
MoyouLodnon pločica za pečatiranje, i njihov novi pečat!
Sve što trebate napraviti je ispuniti tražena polja u widgetu ispod teksta, i to je to :)
Pravila su jednostavna: morate imati najmanje 16 godina, ispuniti tražena polja, i sve to napraviti do 2. siječnja u ponoć. Darivanje je internacionalno, i u njemu mogu sudjelovati i moji prijatelji jer su oni bili prvi koji su lajkali moju stranicu :)
Sretno!


a Rafflecopter giveaway

No comments:

Post a Comment