Tuesday 16 December 2014

Pixie dust all the things!

Pre-Christmas cleaning is no laughing matter, my dear polishaholics, so I trimmed my nails to avoid breaking and other mishaps. To motivate myself for said cleaning, I, naturally, turned to polish shopping. And boy, did I treat myself. This is Zoya Vega Pixie dust. My first Zoya, and a long wanted polish, because the name Vega has a personal meaning. You should also know Zoya is not cheap in Croatia, but I don't regret it. Just look at that polish! It's blue grey with holo glitter and so sparkly!


As you probably know, pixie dust is a textured polish, it dries matte, and it feels very gritty on the nail. I did top coat on pictures you see, but it still feels gritty, and then stamped it with white Essence stamping polish and MoyouLondon Fashionista 08 plate.


Dragi lakoljupci, kao što vidite, skratila sam nokte, jer ne treba se šaliti sa predbožićnim čišćenjem i stvarno ne želim da mi se dogodi neki bolni lom ili slično. Da se motiviram i natjeram na sve to čišćenje, bila sam u šopingu, i stvarno se počastila. Na fotkama vidite Zoya Vega Pixie dust, lak koji sam dugo željela jer ime "Vega" ima posebno značenje za mene. Kupljen je u Mulleru (zajedno sa još jednom Zoyom, ali o tome u drugom postu) i nije jeftin, ali na žalim. Vega je prekrasna! Zoyini pixie dust lakovi su lakovi koji se suše mat i osjeti se njihova tekstura na noktu. Stavila sam nadlak da mi nokti ne zapinju posvuda, ali svejedno se osjeti neravna površina. Na fotkama su 2 sloja Vege, nadlak, zatim Essence lak za štambiljanje i uzorak s Moyou London Fashionista 08 pločice, pa nadlak. Nisam baš neki fan lakova koji imaju teksturu, ali Zoya Vega mi se stvarno sviđa, sivo plava je, sa hrpom šljokica, sjajna i savršena za zimu! 
Ovo je fotka koju sam brzinski uslikala prije stampinga :) 


This is a photo of Zoya Vega I quickly took to brag with my first Zoya on Instagram. So sparkly!
Till next time, 

xoxo

No comments:

Post a Comment