Saturday 13 December 2014

Croatian Love with Nail Vinyls


Hello, people!
I'm still not over stamping, but finally got the time to play with some nail vinyls. If you're not good at drawing lines like me, these will be a big help :) I bought them at nailvinyls.com, and they are great! Easy to work with, easy to peel of, just make sure you remove them while your polish is still wet, in order to get the image clean. The polish is my favourite Hrvatska ljubav aka Croatin love by Parrot polish. The pictures are taken in daylight, so you can see the glorious color shift in this polish. I stamped with MoyouLondon Pro04 plate, and the glitter is Kiko's 271 Sparklet.


Next time, I'll show you a little festive design I came up with.
xoxo

Hrvatski:

Još uvijek sam opsjednuta stampingom, ali uspjela sam se malo poigrati i na naljepnicama. Uzorak koji imam na srednjem prstu i srebrnjaku napravila sam naljepnicama kupljenim na nailvinyls.com, koje preporučam jer su vrlo jednostavne za koristiti, jedino je bitno skinuti ih dok je lak još mokar da biste dobili čisti uzorak.
Lak je moj ljubljeni Parrot Polish "Hrvatska ljubav", a za mali prst i kažiprst koristila sam MoyouLondon Pro04 pločicu. Šljokice su Kiko Sparklet. Fotke su uslikane po danu, da vidite kako predivno ovaj lak mijenja boje.
Sljedeći put bit ćemo u božićnom rasploženju. :)

No comments:

Post a Comment