Tuesday 2 December 2014

Stamping obsession, vol 2


Hello, friends!
So, my stamping obsession continues :) On pic above, you can see everything I used for today's manicure.
As you will see, I did a gradient with light and dark purple, the light purple is Evelin 922, the dark, greyish purple is a brand called Fashion colour, shade 811. I stamped with Kiko 857 Metallic Silver, and used a Moyou London The Pro 04 plate with Moyou's stamper.
Unfortunately, the sponge I had was not really good for polish, so it got all wet and goopy and I got tiny parts of it in my polish, but I loved this design too much to now show it to you. Sometimes we all mess up our manicures and don't have time to do them all over again, so why not show it.
I did take it of the next night though :)




 
Hope you like this one :)
xoxo

Hrvatski:
Još uvijek me drži stamping. Na prvoj fotki je sve što sam upotrijebila za ovu manikuru. Svijetlo ljubičasti je Evelin 922, a tamno, sivo ljubičasti je Fashion colour 811, oba kupljena u Kozmu. Štambiljala sam sa srebrnim Kiko 857 Metallic Silver i, naravno Moyou London pločicom i štambiljem.
Spužva koju sam koristila za gradient baš nije dobra, razmočila se pa mi je u laku ostalo nekoliko sitnih komadića, ali mi je ovaj dizajn bio prelijep da ga ne bih podijelila :) Uostalom, ne mora uvijek sve biti savršeno :)
Nadam se da vam se sviđa.
Do sljedećeg puta,
xoxo

No comments:

Post a Comment