Sunday 18 January 2015

Sloane Mews

I think you people know my love for dark polishes, yes? And my love for purple/wine polishes?
Well, this one is both. It came to me straight from London and it was a birthday gift from my friends: Sloane Mews by Nails Inc. It's a really pretty and really vampy wine cream, and of course I had to stamp it :) It's stamped with MoyouLondon Pro 04 plate.


Mislim da vam je poznata moja ljubav prema tamnim lakovima, da? Kao i moja ljubav prema ljubičastim i lakovima boje vina :) Ovaj je oboje. Došao mi je ravno iz Londona kao poklon za rođendan od prijatelja: Sloane Mews od Nails Inc. Jako je lijep i pomalo vampy kremasti lak, i naravno da sam ga morala malo ukrasiti. Stamping je MoyouLondon Pro 04 pločica.

The formula of this polish is very good, maybe on the thick side which could make it a one coater, but I did two. It didn't really need a top coat, it's very shiny on it's on, but I always put top coat to protect the nail art, so I did this time too. Do you own any of Nails Inc polishes? Tell me your impressions in the comments.
xoxo


Ovaj lak se super nanosi, formula je jako dobra, možda malo gusta zbog čega bi bio dovoljan i samo jedna sloj, ali ja sam stavila dva. Ne treba mu ni nadlak, vrlo je sjajan, ali ja uvijek stavljam nadlak da zaštitim nail art, pa sam i ovoga puta. Imate li koji lak od Nail Inc? Recite mi kako vam se sviđa u komentarima.
xoxo

No comments:

Post a Comment